24 timers sponsorløb - 2018

Sponsor information A4    Sponsor information, folder   KKL´s resultater 2014-2017
  Startliste - deltagere   Resultat, 24 timersløb 2018

Traditionen tro afholder KKL i år 24 timers løb.

Løbet afholdes lørdag den 16. juni, starten går kl. 10.00 og der roes i 24 timer.
Løbet er åbent for deltagelse af kajakroere fra andre klubber.

24 timers løbet afholdes hvert andet år, det afholdes som et sponsorløb, for at samle ind til vores arbejde med at udvikle talentfulde ungdoms- og eliteroere.

Der kan enten støttes med et beløb pr. kilometer roet af en løbsdeltager eller med et fast beløb.

Deltagerne skal selv finde sponsorer til løbet, det kan for eksempel være familie, venner, naboer, kollegaer, arbejdsplads eller andre virksomheder, man har kontakt til.

Hvis du, som deltager, ikke kan finde sponsorere, kan du selvfølgelig stadig deltage i løbet på lige fod med alle andre roere.
Arbejdsgruppen bag løbet arbejder på at skaffe løbssponsorer, som sponsorerer et beløb pr. roet kilometer for alle deltagere.

I 2016 blev der på de 24 timer roet 69.399,50 kr. ind til klubbens ungdomsarbejde og der blev i alt roet 3.116 km på de 24 timer. Den roer der roede flest km roede 143 km.

Pris for deltagelse i løbet er 150 kr. for roere over 18 år og 100 kr. for roere under 18 år. Prisen inkluderer frokost, aftensmad, morgenmad samt ekstra forplejning i form af frugt og drikkevarer.
Tilmelding sker på opslaget i klubben eller ved at gå ind under ”aktiviteter” på hjemmesiden.

Deltagergebyret indbetales via MobilePay: 36342 (Husk at angive navn) Eller på løbs dagen i klubben.
Sidste tilmelding og betaling 16. juni inden løbet starter.

Sikkerhed: Der skal være redningsvest i båden, og der kan under løbet gives påbud om at vesten skal bæres.
Vesten skal bæres i de mørke timer. Båden skal være forsynet med hvidt lys i begge retninger.
Hvis en deltager skønnes uegnet til fortsat roning, kan denne blive pålagt ro forbud af løbsarrangøren.
Deltagelse sker som altid på eget ansvar.

Deltagere under 18 år skal ro i henhold til de regler der gælder i hverdagen i klubben.

Spørgsmål om løbet rettes til: flemjen@gmail.com

Sponsorer: Beløb pr. km. Dog max kr.
Aalborg Havn Logistick A/s 1 kr. 5.000 kr.
Kano og Kajak butikken Søborg 1 kr. 3.000 kr.
Auktion standerhejsning 1 kr. 3.700 kr.
Kajak arrangement 09. juni 1 kr. 4.000 kr.
Glaseksperten Hjørring 1 kr. 2.000 kr.
Toyota Brovst (Halvrimmen) 500 kr
John Andersen 300 kr.
Sundby-Hvorup Boligselskab 1.000 kr
Jesper DM-T 750 kr..
Nørresundby Boligselskab 1 kr. 2.000 kr.
Skovvejens Auto 1 kr.
I alt pr. km. 8 kr.

Personlige sponsorater: Beløb pr. km. Beløb:
Karen-Magrethe Johansen   300 kr.
Poul Dahl Fogh 5 kr.
Flemming Jensen 7,34 kr.
Tina Adamsen 4 kr. .
Nete Rosenkilde 5 kr. for de første 50 km 10 kr. for efterfølgende 500 kr
Lone Pedersen 4 kr.
Katja Daehnel 5 kr.
Lars E. Larsen 6 kr.
Dorte Dam Nielsen   1.300 kr.
Ungdomsroer (Navn kommer) 5 kr.
Agnete B. Nielsen 9 kr.
Daniel B. Nielsen 9 kr.
Gitte B. Nielsen 2 kr.
Kristina Dissing 5 kr.
Henriette Nielsen Hald 20 kr. 600 kr.

Andre sponsorater: Gaver / præmier:
Max Kajak 1 svømmevest
Skatka 1 gave
Fynbo Foods Gaver
Klinikken Østerbro Gavekort på 1000 kr., samt gave kort til begynder der ror flest km.
Tress Håndklæder som gaver
Jyske Bank Gevinster
Fast Forward (Klubtøj) 4 Craft T-shirt, 1 Craft stroptrøje, 2 Craft halsedisser, 6 kasketter og 2 påskeæg
Schlie Invest 4 laksesider